FieQa is me!!~

My photo
~ friendly but a bit shy2 cat ~ animal lovers!! ~ if u follow me, i'll definitely follow you back! ~

Saturday, December 18, 2010

Kucingku Temanku



Haa~ Entri kali ni mengisahkan tentang Tigger dan Payung~ Hehehe...;p

Ada seekor kucing ni... Namanya Tigger~ Aku kenal tigger masa aku tgh belajar kat Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan (KMNS). Tigger ni teramatlah nakal ya kawan2... hahaha... ak mmg sayang giler kt meow... kebetulan pulak ade geng kn kt matrik tu.. maka makin bercambahlah rasa kasih sayang ak kt kucing ni...
Ok, skg kita cerita pasal video si Tigger ni pulak ea... Masa tu, ada sorang rakan saya ni... Nama dia Husna... Dia gantung payung pada pintu... Tigger pon tgkla payung yang bergantung tu... mengikut hukum fizik, barang yang baru digantung mestilah akan berayun kiri dan kanan kn?
hahaha...;p tula puncanya si tigger ni berminat tgk payung yg tgh berayun tu... sgt comel keletah dye~ oleh kerana comel, saya pun mengambil langkah utk merekod video si Tigger ni... Lepas tu, saya suruhla Husna hayun balik payung tu spya tigger buat aksi comel lg... Malangnya, Husna terlebih hayun pulakkan.. maka jatuhla payung itu... hahaha~ Lepas tu.. Lepas tu korg tgkla video yang ak upload tu~ Hahaha... :) Begitulah kisah si Tigger dan Payungnya~

**Hurm~ Rindu pulak zaman matrik dolu2~ Especially dgn geng gila kucing Ebi, Seed & Shaz... Nurul Juga~ Walaupon x suka sgt gn kucing, tp kadang2 dye pon terpaksala join ktorg layan kerenah kucing... hahaha... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...