FieQa is me!!~

My photo
~ friendly but a bit shy2 cat ~ animal lovers!! ~ if u follow me, i'll definitely follow you back! ~

Sunday, December 19, 2010

Kenang Selalu~

Hari ni abah dan mama pulang ke kampung abah di merlimau untuk melawat saudara yang sakit... Alang2 dah sampai Ayer Keroh tu, singgahlah sekejap jumpa saya kat rumah sewa... Kami bertiga mengambil keputusan untuk mengisi perut kat Restoran Kenang Selalu yang terketak di Taman Bunga Raya, Bukit Beruang... Saya tak adalah lapar sangat... Tapi mungkin kedua orang tua yang saya sayangi ni dah lapar~ yelakn, jauh perjalan.. perut pon dah terhentak-hentak.. tu yang lapar tu~ Jadi saya pun temankan mereka makan.. :)

Nampak cam sedap jerk nasi lemak tu~ hahaha...;p

Abah pulak order Mee goreng mamak kasik garing~ hahaha...;p pon nampak sedap.. :)

Aku order rojak~ nampak mcm sedap~ tapi x berapa nak sedap~ mungkin sbb tak kena selera ak yang tak berapa nak lapar ni kot... hahaha...;p

Teh tarik 2~ Milo suam 1~

Hurm... sekejap je dapat jumpa mak gn abah... sebab diorang nak teruskan perjalanan balik merlimau~ aku?? aku ade exam besok!!! waaa~ gila malas nak study neyh~ huhuhu...

Esok malam abah akan jemput aku kt rumah sewa dan..... boleh balik Selangor!!! Yay~ Hehehe..;p tak sabar nak balik rumah... walaupun sekejap, atleast dapat gak jejak kaki kat rumahku syurgaku~ hehehe...;p

Taman Alam Megah!!! Wait for me~ I'm Going Home~
Taman Melawis!!! Tata~ See You Next Year~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...